Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. január 18., kedd

Elveszett lelkek. . .:))

Nahat igen. . .ezer eve nem irtam.De becsszo nem azert mert nem akartam. . .nem volt idom.Az unnepek miatt rengeteget kellett dolgozni. .a vendeglatas mar csak ilyen. .
A karacsony. . .hat. . .eltelt. . .hagyjuk :)) na jo.. .vegig bogtem. .:)))
Az ujev . ..nagy kiralysag volt. .negyen a gyerekekkel tancoltunk hajnal egyig :))) vicces volt.
Annyi minden tortent velunk,amit leirhatnek,de meg nem akarom.Majd ha itt az ideje :)) Nem ugy,mint a vicces sztorimat munkakereses kozben..
Igazabol most is keso van,csak feljottem beleolvasgatni barataim kis eletebe. .de nem leszek olyan kis gonosz,hogy nem hagyok itt par sort.

A par sor megvolt. .

Most megyek a . . .a kedvessel aludni.ALUDNI????neeeeeeeeeem. . .kedves ugy dontott minek az.Nem vagyunk mi mar fejlodo szervezet.Szoval irjak meg egy kicsit nyugodtan.Nevnapra megkapta a Call of Duty-t.En hulye. . .:)) Azota atment bakaba es fekvekuszasban megy ki kavet fozni reggel,miutan elhajitotta a granatot es kozli,tiszta a terep,gyere :))PFFF...Valamelyik nap mar iszonyu boldog lettem,mert kijatszotta.Masnap reggel hallom csatateren nyomja. .ja kerem.4 erossegi fokozat van..NO COMMENT...
Csak tulment rajta. .vegre mehetunk aludni.Mentesi pont :)wow. .miert nem szulettem pasinak.Valahogy a ruhavasarlas ma nem villanyozta igy fel.Nem is ertem miert..:)) Na jo...ertem mert gondoskodtam rola.Vegre szabadnapom volt,hat be kellett menni Guildfordba.Ha mar be kellett menni,nezzunk korul,mert Lili szulinapi party-ra megy,hat venni kell neki valami dogos cuccot.Na meg anyanak is nezni kellene csizmat stb stb :)Eleinte rezzenestelen arccal turt,aztan egyre feljebb mentunk a mozgolepcsovel es torzult az a helyes kis pofikaja is.Nesze neked Call of Duty :)) hahaaaaaaaaaaaa
De:
Nagyon cuki ruhakat vettunk Lilonak,meg vaganyosat Sziszinek.Megerteeee :) Nekem legalabbis mindenkepp :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése