Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. december 6., kedd

Mikulas es a Paprikas Kifli :)

Tegnap itthon voltam a gyerekekkel,mert mind a harman nathasak vagyuk-meg ma is-,igy ket nap nem mentem dolgozi es kihasznaltam az idot a csalad elkeyeztetesere!:)
Olya buszke vagyok magamra,hogy csak na!!Ugyanis Limara receptes csodaoldalat nagyon regota figyelem es nyalat csorrgatva nezegettem az oldalon a kenyerekrol es kiflikrol keszult kepeket,es elkoyveltem,o azert ...azert ez mar nekem is magas lehet!Ime a kedves csoda peksutis tunder holgy oldala,ajanlom figyelmetekbe!:  http://limarapeksege.blogspot.com/
...De a kifli tema nem hagyott nyugodni mert ugye itt em lehet kapni kiflit!Persze nekuk meg nagyon hianyzik!!Es akkor tegnap:tadaaaaaaaaaaaaaaaam....csinaltam kiflit es nem hittem a szememnek!Sikerult es Isteni finom lett.A 13 kiflibol van meg 2 db szoval ma lehet ujra suti:) Szoval mindenkinek ajanlom,egyszeru( meg egyszer koszi Limara!!!) es olyan jol leirja az oldalon Limara a muveleteket,hogy tenyleg az ember bezsebelheti az elismero majdszolasokat es puszikat :)
Emelle meg csinaltam turos buktat,szoval a csalad orult es evett es evett,na meg persze a Mikulas is ebbol kapott  :)) megette megint ,a tejet megitta,megtomte a mikulas zsakot es angolosa tavozott :) Mi meg orultuk nagyon!!Ime a kepek a sutikrol es vele egyutt millio puszit kuldunk nektek!!!






7 megjegyzés:

  1. Hali!
    Hát le a kalappal, nagyon ügyi vagy. A kiflik tényleg olyanok, mint a boltban. A batyu receptjét is onnan szedted? Szuper jól néznek ki!
    Puszi nektek

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm a kedves szavakat, a kiflik csodásak! :))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Petra!
    A turos receptjet nem onnan szedtem,az mar regi,de nagyon szivesen leirom neked,ha szeretned :) A kiflik eppen megint a kelesztoben vannak es arra varnak,hogy lassan megsussem oket :) Nagy siker volt tenyleg :)pusz

    VálaszTörlés
  4. Kedves Limara!

    Koszonom,hogy beneztel es a kedves szavakat is es meg egyszer a segitseget! :)

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus! nagyon ügyes vagy, még a képek is ennivalóak...

    VálaszTörlés
  6. Csodalatosak a kiflik! Ehes is lettem! Nekem is ki kell probalnom! Csak en nem vagyok egy nagy suto bajnok!

    VálaszTörlés