Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. december 14., kedd

10 nap szentesteeig. . .

Ma sokkal jobb hangulatban vagyok!! :)) Kezdem azzal,hogy ma szabadnapos vagyok,sot holnap is :P Mindemellett karacsonyi musoruk volt Lilieknek.Szilard tegnapra belazasodott(vaganyos sapkaban ment suliba-apat be lehetett ilyenekre fuzni-es,hogy meg vaganyabb legyen,szunetben kabat nelkul ment ki az udvarra. ..nagy vaganyan meg is fazott,bar mara mar sokkal jobban nez ki hala Istennek.)Szegeny Sziszi bele is betegedett,hogy lebetegedett-milyen bo a szokincsem..:))),azt mondta,neki muszaj mennie suliba,akkor is ,ha beteg,nem hagyhatja cserben az eloadasra a gyerekeket. .ott a helye,mint skot dudas. .:))-azt hittem megzabalom..Persze nagyon gyorsan felvilagositottam,38 fokos lazzal sajna nem dudalhat.Azt mondta,akkor menjek be a suliba,szoljak a tanarnonek,azonnal de azonnal keressen valakit aki helyettesitheti.Megtettem,mert szuper anya vagyok :)))
Na szoval ma Lilikem eloadasara igy harman mentunk el.Kezdem azzal,hogy szinte tele volt mar a terem,mire megerkeztunk,pedig 10 perccel hamarabb erkeztunk.Nade Liloeknak kicsi a tornatermuk,harom turneban adjak elo a szindarabot(mi mara kaptunk jegyet),hogy mindenki megnezhesse.Gyonyoru karacsonyfa a sarokban. . .karacsonyi zenet zongoraztak..mi beleptunk csendben es megprobaltunk lathatatlanul besunnyogni a terem vegebe. . .en mentem elol,mogottem Sziszi,mogotte Apa.Egyszercsak egy nagy csattanas. . .Apa lefejelte a vilagitastechnikat...:)) Mondanom sem kell,mindenki odanezett..na igen. .
Az unnepseg gyonyoru volt.A gyerekek nagyon edesek voltak,eloadtak a kis Jezus szuletesenek tortenetet.Lili kiscsacsi volt,aki melegitette a megszuletett Jezuskat.Nagyon cuki enekeket enekeltek es tenyleg osszeszedett,szep musor volt.Na amit en nem tudtam,hogy a vegen itt kiskosarral a kezben a  gyerekek beallnak az ajtoba,adomanyokat gyujteni..ajajj..vege...idillikusan integettunk Lilinek es erre latom az apukak szedik elo a 20£-osokat a zsebukbol.Taskat sem vittem,nemhogy penzt.Na a tegnapi kenyervasarlasbol kifolyolag a zsebemben 80 p.. .meg 1£ sincs :)) nagy dilemma. .bedobjam,ne dobjam. .
Hala Istennek eppen senki nem volt az ajtoban a gyerekeken kivul,gyors beledobtam a kosarkaba az aprot es spuri :)) na nagy kiralyok voltunk,az tuti ..

nem felejtettem el a vicces munkakeresesi sztorimat,de hagyom holnapra!!Most megyek,mert turogombocot keszitek a fiamnak,betegseg ellen..Magdi mama receptje. . .mindig bevalik es . .azert mindig ott a mondat is. .Magdi mamae a legfinomabb :)) de nem baj. .tenyleg az a legfinomabb nekem is :)

A mult heten Sziszi kikonyorogte Apatol is a turogombocot :)) mivel dolgoztam,Apa internetrol nezte le a receptet. .nem tudom,milyen oldalon jarhatott,szerintem a:" hogyan keszits golflabdat hazilag" oldalrol,mert a villat nem tudtak a gombocba beleszurni a gyerekek. . .nagy nevetes volt ebednel :)))
na pusziiiiiiiii

1 megjegyzés:

  1. Nahát, örülök, hogy nálatok ilyen szuper jó volt a Karácsonyi koncert! Mi is aprót dobálunk a vödörbe amivel kiállnak az ajtóba, de huszast nem láttam benne néhány ötöst és sok aprót.
    A Kis dudásnak meg jobbulást kívánok, gyógyuljon meg hamar!
    A túrógómbóc tutira használni fog!

    VálaszTörlés