Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. február 13., vasárnap

Hetvege

Az agyam kifolyik ::) a gyerekek kaptak egy "elektronikus zongorat".........bloooooooooooo:P kb annyi eszem volt,mint egy eltort feju porcelantyuknak,es persze mint amikor megvettem Atisnak a Call of Duty jatekot :)) csak most eppen nem a puskaropogast hallom a tevebol,hanem ezerrel probaljak a Harry Potter sejtelmes zenejet eloadni,vagy a Mulan mesefilm zenejet..mellette jon a :
"Anyuuuuuuuuu....nemar Szisziiiiiiii..most en jatszooooooooooom!!!!!!!!!"
"De en iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss :) Cintanyer figyeleeeeeed?Anyaaaaaaaaaaaa.........hallod milyen jo zene???en csinalom am" :)))woooooooooooooow...ez zeneeeeeeeeeeeeeeee?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Na jo...szoval ilyen okos kislany voltam :) sosem tanulok :)) cserregos,ninozos autokat,csipogo allatokat,dobot es ehez hasonlo dolgokat nem vegyunk gyereknek.Olvastam valahol....de nem vettem komolyan..en balga :)
Azt hiszem holnap felrakom az Ebay-re,eladom es veszek magamnak egy jo kis tusarku csizmat a penzen :))
Addig viszont ki kell birnom valahogy :) Tegnap unalomuzes keppen csodas koltemenyeket csinaltam ebedre.Rantott rakot es krumlipuret es gombalevest es muffint es csodasan megteritettem es ...es..es tenyleg megerdemelnem azt a csizmat...parducmintas..es nagyon csodas...es meregdraga..Netty fejezd be.... :)
Szoval meses dolgokat csinaltam,kis csaladom ugy terult el ebed utan az agyon,mint a beka :)
Pedig nem igazan voltam jol tegnap.Azon felul,hogy a gyerekek felcsaptak zeneszerzonek,(legalabbis erosen proibalkoztak) es az agyam luktetett minden egyes dobszolora,kellemesen hanyingerem es rossz kozerzetem volt..valami bujkalt bennem.Persze gyorsan megallapodtam magammal,nem ..nem vagyok beteg.Jol vagyok es kesz.Nem hagyhatom el magam..mert ugye csak menflu van,womenflu nincs....(noknek jaro influenza)es nem tehetem meg,hogy agynak doljek.Ez be is jott..bar a rakra illata nem igazan segitette jol kifundalt tervemet tegnap :)
Azonaban ma mer sokkal jobban vagyooooook :)
Szoval megyek es es megsutom hagyma es zoldsegagyon a karajt es a gyermekek kevesbe sem nagy oromere elovesszuk a matekot :) hohoooooooooooooo :))
Mikor Atis elkezdett tobbet dolgozni es en vettem at a gyerekek oktatasaert felelos posztot delutanonkent..Szilard ketsegbe esett :
-"Apaaaaaaaaaaaaaaa...ne hagyd...te tanulj velunk!!Anya egy terroristaaaaaaaaa" :))))))))))
Ezt a ciomet azert erdemeltem ki,mert nalam nem tudja beadni,eleg holnap is megcsinalni a lecket :)) kosziiiiiiiii......halas anyai szerepek :)))
Na es akkor most mutatok nektek par kepet a komponalasrol :)

Hogy is volt?? :))

Hallod Anyaaaaaaaaa? :)

A "vad "
rock bandaaa :)


Teljesen atszellemulten :)

Na es a vacsicsata! :):





es elfelejtettem lefotozni tegnap :( de ilyen gyonyorut foztem :)



hm..meg is eheztem :) Megyek es elkeszitem a mai menut :) Millio pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése