Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. február 1., kedd

Sziasztok :)


Kaptam ma egy nagyon kedves dijat.koszonom szepen Gabi :)
ime:


Ahogy illik,tovabb  adnam en is.


Eloszor is Csibi baratnemnak,http://annabence.blogspot.com ,akinek az irasai...haaat...nagyon szeretem stilusat.Es szuletesem ota baratnok vagyunk.Ket gyonyoru gyermeke van es ...es ..es egy csomo minden jot irhatnek meg,de ez nem a reklam helye Csibi :P:P


Masodszor Gabinak,http://angliahuz.blogspot.com/ ,akit ugyan nem reg ismertem meg itt,de azota nyomon kovetem az irasait..es nagyon szeretem szinten :)Angliaban el gyonyoru csaladjaval es cicusaval,aki nemreg macskas neninel volt...de mar jol van :))  


harmadszor ,de nem utolso sorban Petranak , http://gurmai.blogspot.com/ , akinek csodalatos kislanya van ....es remelem Petra tobbet is tudok olvasni rolatok :))

sok-sok-sok szeretettel :)



És végül, mert ezt a díjat tovább kell osztani,


itt vannak a szabályok:


Írj egy bejegyzést amiben tedd közzé a Leibster blog képet, és másold be ezt az útmutatót.


(ez nekem valamiért nem ment, tehát írom...hogy mikre vagyok képes!)


Linkeld be annak a személynek a blogját akitől kaptad,nekem pl:Gabi  http://angliahuz.blogspot.com/hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.


Ezután gondolkodj el melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.


Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.



szoval...puszzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 megjegyzés: