Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. szeptember 15., csütörtök

Folyo ugyek :D

Masodik hete jarnak a gyerekek a suliba.Nem sokaig elveztuk Jessie-vel a kozos orakat , a csendben eltltheto idot-amit o vegighorkolt- :) ugyanis en is elkezdtem a babapesztrat es igy nincs mar ido pihenni.Meg is latszik,kb egy zacskonyi fenymasolt papirt gyujtottem csupan 3 nap alatt ossze a gyerekeimtol,ezek a fenymasolt papirok pedig mind kitoltendo ,alairando papirok.Sziszi es Lili minden delutan 3-4-5-6 ilyen nyomtatvannyal allit be,szoval ezeket persze nem egy tesco-s zacsiban kellene gyujteni,hanem szepen alairni es kitolteni es vissza a feladonak,de kedd ota mind mondottam el vagyok veszve,igy jobb dontesnek tunt egy helyre pakolni oket,mint az asztalon hagyni.Csak tunt...de nem volt az,mivel azota nincs szem elott,rend es tisztasag van,es egyaltalan nem zavartattam magam,hogy a  kitoltendokkel veszodjek.Csupan esetleg egy lelegzetvetelnyi ideig,amig beleraktam az ujabb adag papirt a zacsiba.Ma mar a lelegzetet is visszatartottam es a szememet is becsuktam :) Hetvegen kitoltok mindent igerem,....vagy elviszem egy papirgyujtesre :)
Igazan edesek a gyerekek is,akikre vigyazom.A kisfiu 5 eves,a kislany 2 eves.Erre az allasra meg juliusban jelentkeztem,leginkabb azert ,mert 8 perc setara lakunk egymastol,de akkor az anyuka azt irta,sajnos mar felvettek egy lanyt.Azota nem is irtam  nanny  allashirdetest,ki tudja miert(a Nanny olyan bebiszitter,gondozono,gyermekcsosz,aki mar idosebb,esetleg van gyermeke,nem lakik a csaladdal egyutt,csak naponta meghatarozott orakra felugyeli az ember gyermeket rendes fizuert).es kaptam egy emailt,kb egy hete,hogy szeretnenek megis velem dolgozni.Megbeszeltunk egy idopontot,elmentem,es meg kell mondjam,igazan igazan szimpi volt mindenki.Tunderi angol csalad.Egyszeruek,inteligensek,kedvesek es ugy nezem nagyon jo szulok :) a gyerekek tunemenyesek.Igaz a kisfiuval majd meg kell beszeljem,hogy a kishugat ne nezze boxzsaknak ,de az elso 5 percben mar levettek a labamrol,bemutatot kaptam a Dzsungel konyve  zenere szoval minden,mint a meseben.Aztan persze jott a pofarakopp,mert kiderult,az elso nanny azert lett elkuldve,mert szo szerint semmit nem jatszott,csak hurcolta szegeny kislanyt reggeltol estig,mig anyukatol eppen most szakadt el,szoval nagy kiraly volt,es igy egy ido utan a kislany vegervenyesen kijelentette,o bezony tobb nanny-t nem akar latni es PUNKTUM csupa nagybetukkel.A kislany tunemeny volt velem egesz vegig aznap,ugraltunk,meseltunk,rozsaszin felhok ,madarcsicserges,vizeses,napsugar,szivarvany csicseriborso...majd...thadaaaaaaaaaaaaaaaaaam....K.O.-Az anyuka kozolte a gyerekekkel en beza nem egy szimpla valaki lennek,hanem matol a nevem Netty a Nanny.Hat igy a  lecke fel is lett adva,ugyanis a kislany masnap reggel mar igazan oszinten es rezzenestelen arccal fejtette ki,mennyire utal engem. :)
Aztan persze megtort a jeg egy oran belul,jot jatszottunk es a vegen a nyakamba ugott bucsizaskor es nem akart elengedni.Gondoltam is,milyen franko csaj vagy Te Netti,sikerult!!Megmutattad a tutit,na jaaaaaaaaaaaaa... ma reggel felvertezve jokedvuen be is toppantam megint ,es a kistunder az apukajara nezett es kozolte vele,o beza szeretne ha elmennek,de ha megoldhato ,man jelleggel.Persze aztan ma is megvivtuk a csendes csatat es fel ora mulva mar jo baratok voltunk,de azt hiszem holnap meg nem var tart karokkal.De sebaj,tudom en ,egy anya megiscsak anya es nagyon nehez dolog ez egy kislanynak,aki ket eves es eddig egy kis ragasztokent csungott a mamin,(Lilit mi szo szerint ragacsnak hivtuk ennyi idosen :)))most meg a mami dolgozik,es egy ugyan kedves,de nem anyaillatu neni akar velem faleveleket gyujteni.Hat nagyon jol tudjuk,ez azert nem konnyu es nem is ugyanaz.Szoval nekem van idom,es turelmem,o meg egy tunemeny ,igy nem adom fel.(hala Istennek a szulok is kedvesek,megertoek es ezen a velemenyen vannak.)
.....de a mai sztorimat le kell irjam....komoly volt :)
Bob  a builder enekles kozben nagyon ramjott a pisilhetnek...megkertem a kislanyt kiserjen el a wc-re.Nagyvonaluan kozolte kedves mosollyal,megtalalom,csak menjek es menjek :))) majd kinyitottam a wc ajtot es beleptem.A toalett cseszeben egy bajosan vigyorgo labda uszott.Egy kek labda.Na most legy okos...mit csinaljak...lepisiljam a vigyorgo kek labdat vagy belenyuljak csupasz kezzel a wc-be es kivegyem es megmossam..de ugyanmar...ebbe pisilunk,hogy nyuljak bele csupasz kezzel dialogus folyt le a fejemben.Kiveszem..nem fuuuuuuujjj...mire egy isteni szikra hatasara kipattantam az ajton es az apukaval kozoltem,egy labda benne van a wc-ben,ki kellene venni.Mire o elmosolyodott:
ooooo ez egy pisi labda,azert van a wc-ben,hogy mikor a kisfiuk lepisilik,mosolygassal nyugtazza,jol van fiam,ugyes vagy :D aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
meg jo,hogy nem vettem ki....az lett volna igazan a ciki,ha kivonulok a pisilabdaval a kezemben :)
de....az az igazsag ez nem nyugtatott meg..nem is gondoltam,fusztral az,ha le kell egy mosolygos labdat pisilni..alig tudtam elengedni magam :D es a vegen nem mertem a wc papirt a wcbe beledobni,nehogy magaval vigye a pisipasit es a kisfiu ne tudjon majd pisilni :D eloszor lehuztam csak szimplan...aztan mikor lattam,a labda csabosan mosolyog meg mindig,beledobtam a papirt is :))))))
Hat igy meg nem jatam :D aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

2 megjegyzés:

  1. Basszus, ez a pisilabda MEKKORA ötlet!!!
    Lehet, hogy bevetem Bencénél én is, mert egyenlőre masszívan jajgat, ha bilire, wc-re próbálnám applikálni... Bár, most, hogy belegondolok, nála sanszos, hogy kihalászná a budiból.....

    VálaszTörlés
  2. Probald ki,egy probat meger szerintem :~) Itt mukodik a kisfiunal es a kislanynal,az tuti :)Bar en is majdnem kihalasztam :D

    VálaszTörlés