Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. május 13., vasárnap

Vasarnapi flekken-csutortoki harc az idovel :)

Ma is csodas idonk volt,igy grilleztunk.Sult pipit csinaltunk kint,meg melle rizs es tejfolos ubisali volt.
Jaaaaaaaaaaaaaajjj :) nem is meseltem.Csutortokon mentunk a Sziszi sulijaba(ahova szeptembertol fog jarni)szuloi ertekezletre.Negyed 5-re kellett menjunk.Mi ugyesen elindultunk fel negykor,biztos ami biztos,pedig a suli negyed orara van tolunk kocsival,Guildfordban.Persze,hogy uj uton mentunk az uj haztol,es autopalyaztunk.A telefont egyikunk sem toltotte fel,igy majdnem lemerult teloval indultunk utnak-bar en vittem magammal Sziszi 10fontos telojat is,biztos ami biztos.Nana,hogy ezerrel neztem a Gps-t a telefonon,hogy nehogy eltevedjunk,mit ir,mit mutat a terkep,mire sikeresen tovabb hajtottunk az autopalyan es ebben a pillanatban biztossa valt,elkesunk,mert a GPS ujrakalibralta fel orara az utvonalunkat es meg tankolnunk is kellett.Anyad Anett :))Tiszta sik ideg voltam,nagyon nem akartam kesni.Atis is az volt,hogy hogy a fenebe lehetek ilyen bena,ha a kezemben van a terkep,de mentsegemre szoljon,az autopalya alatt ment a masik ut,amire le kellett volna hajtani,igy nem lattam az utat,amire le kellett volna hajtani.Na jo,kiraly...aaaaaaaaaaaaaaaaaa az auto elkezdett kozben "nem huzni",ahogy az uram kifejezte magat.Fasza!!!Nem akarok az autopalyan lerohadni!!Nyomjad fiam nyomjad!!Nagynehezen lekavarogtunk a legkozelebbi (ez enyhe tulzas,mert kb 10 percet mentunk Wokingig feleslegesen) mire En mar rohogtem kinomban :)) Keressunk benzinkutat de iziben!!Nanaaaaaaa,hogy nem talaltunk,mert ilyenkor egyet sem talal az ember,auto lassul..neha erore kap..lassul..aaaaaaaaaaaaa OTT!!OTT!!Egy benzinkut!!Koszi :) Beallunk es behelyezzuk a mentobenzinkart vagy mi a fenet a kocsi tartalyaba es ....ES SEMMI,MERT NINCS BENZIN.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:) Mi az,hogy nincs benzin???????????Ezerrel sarkanykent csorrtetek a kutashoz,mire o:semmi baj,csak a rendszer leallt,kb fel ora es folyik a benzin.Ok .MI????FEL ORA??EMBER NEGYED OT!!Szegeny srac nem igazan ertette mi a bajom,mire kapcsoltam,elnezest kertem es visszaviharzottam Atishoz,kozolve a szenzacios hirt,kesz,KO,elkestem.Persze a kutas egy fenysugarat elejt,nem messze van egy masik kut.Uccu neki,megreckirozzuk,ott kell legyek a pofaviziten a suliban,nincs mese.Nana,hogy nem talaltuk ,a kocsi meg ..haaat eppen csak ment,igy gyors visszakanyarodtunk.Hala Istennek,mire visszaertunk,mar tankolhattunk.Erre nana,hogy a telo lemerul,nincs terkep,sem Gps,aaaaaaaaaaa..meg jo hogy vittem Sziszo ezer eves telojat :)Hivtam a sulit,kesek,elnezest.Mondtak semmi baj(mar kezdett mosolyra allni a szam)majd legkozelebb,ne aggodjak,semmi baj tenyleg.LEGKOZELEBB???NEM NEM NEM.A FIAMNAK MEGIGERTEM.Mondtam mindent,hogy lecci lecci es mindjart ott vagyok-na jo kisse loditottam-:))a lenyeg a lenyeg,fel sem tunt ben a teremben,hogy kestem,a tanarral szemelyesen beszelhettem 15 percet,nagyon kedvesek es a suli hatalmas :) Minden esetre leizzadtam mire tul lettunk rajta.:)

Pusziiiiiiii :)

3 megjegyzés:

  1. kalandos iskilalátogatás volt.Még jó hogy minden OK a végére!!

    VálaszTörlés
  2. Szia baby!
    Végre visszatértél!:))) Hova tűnt a safarinaci?????????????
    Hiányoztok nagyon, mikor talizunk????????????
    Puszzzzzzzzzzzz!!Love!!!:)

    VálaszTörlés