Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. március 22., kedd

Bocsi,hogy elmaradt a helyzetjelentesem..dehat tegnap estere lebetegedtem..osszeszedtem valami jokepu virust.Mindenem faj es lazas vagyok.Holnap mennek Timiek..igazan varhattam volna ezzel legalabb holnapig.Dehat mar ket eve nem voltam beteg..ugy latszik a draga kicsi testem ugy gondolta,itt az ideje,el ne felejtsem milyen is komasan kikeringozni a wc-re ugy,hogy mindened faj.Oke...mar atereztem..holnapra lecci-lecci legyek jol :) Mert azt mondta Lilo: szegeny anya...de ne nyavogjal mar :)) na koszi
Egyebkent olyan edesek voltak Timi is es Mami is.Timi Sziszivel tanult,Mami meg Lilonak es Nikinek meselt,Atis fozott..azert hagyjuk meg...igy lehet pihenni,ha beteg az ember kolke.Jobban is vagyok mar a reggeli allapothoz kepest :)
Na par keppet mutatok,aztan megyek aludni es ha jobban leszek jelentkezem...:)

Apa es fia :)


Apa es fiaaaaaaaa :)


Apaaaa es fiaaaaaaaaaaa :)

Na jooooooo :)

Sziszo es Timi :)


Sziszo es Mama :)

A harom gracia-Mezohegyesi mamikanak :)


Timi es Niki-Keresztanyanak :)..es Te is nagyon hianyzol am :) 

Shoppingolunk :)


Keresztapanak :)
Magdi mamaeknak :)

Olyan nagylany mar Niki is :)

Na pusziiiiiiiiiiiiii :)

2 megjegyzés:

  1. Nettykém jobbulást neked! Gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen Gabi :) mar sokkal jobban vagyok hala Istennek! :) remelem Ti is jol vagytok!puszi neked

    VálaszTörlés