Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. március 19., szombat

MESTER TAMÁS-Altass el!


Tegnap este Timivel es Atissal nosztalgiaztunk.Kb. fel 10-tol hajnal 1-ig zeneket hallgattunk. :) Vicces..tuti oregszunk.20 evesen..erezd el a hajam..25 evesen reggelig duma es hazibuli es miegymas...30 evesen..3 ora retro party :) Mindenesetre elveztem..egy kis izelito a repertoarbol.Nagyon szerettem ezt a zenet mikor tini voltam...Es a szoveget sem felejtettem am el :)

1 megjegyzés:

  1. Anyim!
    Nekem is nagy kedvencem! :)
    Jajj de irigykedem, biztos jókat dumáltok Timivel!
    Pusszantás mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés