Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2011. március 11., péntek

Ma nagyon szepen sutott a nap :) Igazi tavaszi ido volt.Be kellett menjek Guildfordba.Kb 8 perc busszal es sokkal nagyobb varos,mint Godalming,igy minden meg is talalhato.-de Godalming szebb szerintem :)-Na persze,amit Sziszom szeretett volna elveszett a sulyesztoben.Kitalalta,hogy nevnapjara O beza hagyomanyos 3 emeletes jol megtomott tolltartot szeretne.Anya nagy vaganyan el is indult,-gondoltam megveszem 10 perc alatt es aztan korbenezek tarhonya ugyben,ami itt nagy kincs,mert nincs am minden boltban,es veszek magamnak egy jo kis bolyhos meleg papucsot.Tolltartot azt persze talaltam,na de toltottet vagy tolthetot,vagy legalabb 2 emeleteset..vagy egyet..:) felejto.Csak amolyan neszeszer fele tolltartot lattam,amibe csak ugy belehanyod a ceruzakat,vagy fem tolltartot.Deltol kettoig keresgeltem draga egyetlen fiamnak,aztan feladtam es a ruhas-csizmas emeletre vetettem az iranyt :)-Tarhonya mar kiment a fejbol- Na aztan persze leesett indulas haza,mert haromkor kissebik csimotam a kis parducmintas fulvedojeben a korlatra tamaszkodva figyeli anyat,jon-e mar.Nagyon gyors tempoban azert vettem egy nagyon vagany csizmat :)) es rajottem iszonyu ehes vagyok.Azonban a buszom perceken belul indul..de en meg belefeledkeztem a tolltarto es csizma mizeriaba es majdnem elajultam.Leesett a vercukor szintem.Ugyes leany vagyok en.Mert ugye reggel Atival bevagtam egy tanyer gabonapelyhet(persze Uram emberes kolbaszt es szalonnat evett..neki volt esze) es ennyi...es negyed haromkor H.P.lettem...mint egy pasi,aki ehes...es ugy ereztem nem jutok haza,ha nem eszem valamit.Na persze azert elgondolkodtam,az 5 percen,amivel meg rendelkeztem,bekukkantsak-e azt a jo kis kabatot megvizsgalni,vagy egyek..es majdnem elcsabultam...:)de mosdoba is kellett mennem es ez megmentett..:) Mert a mosdo azon az emeleten van,ahol a kajaldak es gyorsan es eleg ingerulten kertem egy almas pitet.Na persze miert is ne ilyenkor akarna neked inponalni a kiszolgalo fiu..nem ertette az Apple pie-t(almas pitet) egyfolytaban Big Mac-et ertett a szivem es kozben szelesen mosolygott meg huzogatta a szemoldoket.Mar majdnem megkerdeztem jol van-e..es mivel nem voltam vevo ra..csak durcasan alltam,nagynehezen kiadta az almas pitemet igy vegre megkaptam az eletelixiremet.:)
a buszomat is elertem..az ajandek is megoldodott..-miutan Sziszom kozolte ,jo neki a fem tolltarto is inkabb :)-koszi Fiam:)
Most mar edesen alszanak..meg elalvaskepp eldudolta maganak a "boldog nevnapot" dalocskat :) es alomba szenderultek.Lilo is vele enekelte es mar tevezgeti milyen tortaja legyen a szulinapjan szeptemberben :)).Szoval ismet szep napunk van!Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése