Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. október 23., szombat

EMLEKEK. . .

Ma szombat van. .-lassan mar egy naptart vezetek itt :))
Esik az eso. .-meteorologus is lehetek :))
A gyerekek eppen nutellas kenyeret majszolnak..
Tegnaptol Sziszieknek suliszunet van.Egy het. .ok mar iszonyatosan vartak,pedig masfel honapja kezdtek a sulit. .na de en is ilyen voltam,mikor gyermek voltam.

...Errol eszembe jutott,mikor meg Mezohegyesen jatszottam Timiekkel es Csibivel Mamikaeknal. .Istenem de gyonyoru nyarak voltak.Tatika egy csodalatos ember volt.Mindig azt mondta:Tanulj,Tanulj!!A tudast soha senki nem veheti el. .es milyen igaza volt.Pedig akkor mindig a szemunket forgattuk Timiekkel ezekre a mondatokra.
...Vagy. .soha nem felejetem a vasarnapokat,mikor felkomasan disco utan mentunk reggel misere. . .:)
...Vagy mikor szegedi mamamekkal a kertben dolgoztunk. .gyonyoru kertjuk van. .madarcsicserges. .nyugagy. .grillezo. .hordos tusolo. .hogy en ezeket 16 evesen mennyire nem ertekeltem. .most meg barcsak metehetnem,hogy barmikor kikiserjem oket a kertbe.Most meg a tavolsag nem teszi lehetove. .
Soha nem felejtem mennyi hulyeseget megcsinaltunk mi csajok nyaron :))
..egyszer. .nagy szalonnasutesre csalt minket Tatika. .nagyon megorultunk. .erre elovett egy fem lapatot,ami ugy nezett ki,mint egy nagy csipesz,es belerakta a szalonnat es a tuzhely folott megsutotte,mire mi osszeszedtuk a rozset. .na volt am puffogas reszunkrol.:)De persze aztan a tuzet beizzithattuk es indian tancot lejthettunk korulotte.
...Vagy. .mikor nagy magnoval a vallunkon setaltunk az utcan. . .fiuvadaszat celjabol :))) uh. .hat igy visszagondolva vicces :)
...Vagy Orsi baratnommel amiket csinaltunk 14 eves korom ota. .:)) mennyi hulyeseg..ottalvas. .o vitt bele a rosszba :P neeeeem. . .a vilag legjobb baratnoje o is. .hianyzik is :(
...Vagy. .mikor Attilaval osszejottunk...:)
a vilag legjobb Anyosa Anyosom :)). .komolyan.Tunder.Egy igazi tunder.A csalad az elso es mindent a csaladert.Halas vagyok,hogy a csaladjukba kerulhettem.Mindig szamithattam ra es szamithatok is,csodalatos nagymama es Atis tesojai is nagyon jo emberek.Pl.Gabi . .egy csupasziv pasi pl.:) De emlekszem,mikor eloszor mentem hozzajuk,hogy poszogott a seggem. .eppen disznovagasra mentem. .en . .a nagy pesti lany :)) Na igen.sosem voltam miss picsa. .de azert a disznobel kaparasa az tavol allt tolem.Jajj de izgultam. .uj anyosjelolt ket fiutestver. .belkaparas :) raadasul beallitottam egy rozsaszin melegitoben :))szoszi hajjal. .:))) gondolom Anyosom gondolta:kit hozott ide az en lokott fiam :)) De tunder volt. .a belkaparatol megkimelt vegul. .bar a kolbasztoltesbol nem maradtam ki. .az arcomba durt friss paprikas kolbasz igazan sokkolo elmeny volt :)))

..Vagy. .az ocsem egy kuriozum. .Remelem hamarosan ujra kozelebb leszunk valahogy egymashoz vele is.
Egy szoval osszessegeben nagyon jo csaladunk van.Nagyon szerencsesek vagyunk. :))

Naaaaaaaa.........most elkapott a honvagy. . .kellett nekem nosztalgiazni   :)
viszooooooooooont. . .ket honap es vegre megyunk haza karacsonyozni :)) bebebeeeeeeeeeeeeee

3 megjegyzés:

  1. Ahogy olvastam, amit írtál, én is visszapörgettem a régi dolgokat... :) A Tóthmotto kazettákat, Dórit, ahogy próbáltátok a rágógumit kiszedni a hajából, aztán azt mondtátok Mamidéknak, hogy rosszul lett a hintán :)
    Bármennyire is hihetetlen, annak ellenére, hogy országhatáron belül vagyok, legutóbb húsvétkor voltam otthon. Rettenetesen honvágyam van!
    Na de karácsonykor mi is megyünk!
    Ugye találkozunk???

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaaaajjjjj, de jó volt ezt olvasni..... Azok a régi szép nyarak!!!!! Nem is tudom, hogy tudtak minket mamikáék idegbaj nélkül elviselni...:)Szegényeket azért néha sikerült sztem az őrületbe kergetni...De jó is volt gyereknek lenni!!!! Pár napos fogyókúrák (pont Hegyesen, hahahahaha), amik mindig orbitális zabálásokkal értek véget...:)Aztán persze ott volt a tukó sikló és társai:) Azt hiszem, ha tehetném, máris visszatekerném az idő kerekét!!!! Hiányoztok nagyon, mindahányan, akik részesei voltatok az akkori életemnek...!!!!Nagyon szeretlek titeket!!! :)A karácsonyi buliból ki ne hagyjatok ám!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Haaaat lanyok. .en is rendesen nosztalgiaztam. .:) mennyi hulyeseget megcsinaltunk mi egyutt :) Es mennyi jo bulit..most azert en is visszatekernem az ido kereket. .csak par napra egy nyarunkba visszacsoppennek veletek.Hianyoztok. .na de majd karacsonykor.Timiiiiii :) hogy hagynank ki??4en karacsonykor randi.Tothmottooooooooo!!!! :). .

    VálaszTörlés