Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. október 1., péntek

Megint Pentek :)

Ugy latszik a penteki napok amolyan blogolos napok lesznek majd..
ido:11:10
Ma teljesen egyedul vagyok itthon.Egesz nap.Reggel elvittem a gyerekeket a suliba,lenyomtam a szokasos cangazast es 10 utan mar itthon is voltam.Azota leveleket irkalok,mert olyan sok email osszegyult,hogy muszaj volt nekilatni a valaszoknak.:))wow..mint egy star :)))
ido:12:12
 wow ,mint egy star... :))ja.... Tegnap annyira ereztem az iroi venamat,de nem volt idom irni,mert egesz nap love volt Apaval....ma viszont van idom,de valahogy nem megy.Fel kelle mennem a szobankba es lefekudni aludni egyet.Vagy megnezni valami jo filmet....na jo megebedelek...csinaltam halat meg majd csinalok rizst.ha jonnek a purdrek...nekik nem eleg a hal.Apanak rizzsel sem eleg,dehat neha kell enni halat is.majd vagok a tetejere szalonnat hagymaval meg vagy fel disznot :)))
ido:13:10
Oke...feladom :)))
Kint megint esik..hat nem csoda,hogy huz az agy :)kopognak a jofele kis esocseppek az ablakon....mekkorat lehet ileynkor kiskifli-nagykifli pozban bubbantani.. most en leszek a kicsi meg a nagykifli is..mert apa keresi nekem a nagy penzt,Timi nem jon fel a skypera,szoval senki sem akarja megakadalyozni,hogy en kiflibe vagjam magam.Az angol tankonyvem ugyan nagyon csunyan kacsingat felem,de o sem gondolhatja komolyan,hogy ilyen esos idoben majd ra fogom a draga idomet pazarolni..Szegeny Kedves....Ilyenkor mindig olyan lelkiismereti problemat csinalok az egeszbol..de azert nagy duzzogva elalszom... :)majd holnap vele is kiflizek egyet..egye-fene :)Aztan majd holnap mar meselek is magunkrol,mert eltelt egy het megint.Jajj remelem hamarosan meglatogathatom Tesot es Anyut meg Attila szuleit,Timieket,mamiekat,mindenkit....nagyon hianyoznak...
pusssssssssszancs irany az aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy :)

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!Elszállt, amit írtam!!!!!:(((
    Szóval, te drága,naná, hogy nem szkájpolok, mikor nem tudok róla, hogy fent vagy:)Tudod, csak egy susmusodba kerül, és azonnal leszek, amint tehetem:)
    Ti is nagyon hiányoztok, remélem nemsokára találkozunk!!!:)
    Millió puszi!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Akkor gyere fel, de man jelleggel... :))

    VálaszTörlés
  3. A fene a skype-otokat! Nem jó nektek a mezei msn?? Én is beszállnék grupiba, de így hogyan??

    VálaszTörlés
  4. Természetesen az előbbi is én voltam, csak férjuram azt hiszi, mindenütt ő az alapértemezett! ):

    VálaszTörlés
  5. Varlak az msnen is holanp delutan te buggyant baratnom :)

    VálaszTörlés