Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. június 8., péntek

Anyam borogass :)

Ket napja bementem anyagert a kozmetikaba,ahova tavaly is felveteliztem es felvettek csak aztan megsem,mert a kozmetikusuk megondolta magat es megsem ment el.Anyagot vettem es elkezdtunk beszelgetni es kiderult megint kozmetikust keresnek es behivtak szerdara.Szerdan bementem es elbeszelgettunk megint es behivtak mara reggelre  ,hogy csinaljak probamasszazst es gyantat a fonokasszonynak.


Fel 10-re megyek...aaaaaa..konkretan egy babszemet sem lehetne feldugni a ..... :)) Hol a zoldteaaaaaam??????:))Kesobb jovok!Szep napot! :) 

Oke...megjottem..nem hiszem el :) Felvettek!!! :) aaaaaa..most meg jobban ideges vagyok.Ugyanis ez egy nagyon neves szalon es szerdan mar kezdek egyedul.Ugy ertem senki "nem fogja majd a kezem"...A masszazs es gyanta utan a fonokasszony kozolte velem szerdan mar egyedul kezdek.Persze ott egy csomo fodrasz stb...de kozmetikus egyedul en leszek es nekem kell odamenni a vendegekhez ,akinek eppen pl a hajat festik , es megkerdezni seretne-e kozben egy kezmasszazst..vagy aztan meginvitalni manikurre vagy hatmasszazsra..vagy megcsinalni a gyantakat ,kezeleseket..aaaaaa.Ezekkel egyebkent semmi gond,leszamitva azt,hogy meg nem ismerem minden termekuket es pl a gyantat is spatulaval viszik fel -a labra is-tehat ezt a hetvegen meg gyakorolnom kell- es...szoval mondtam a fonokasszonynak,mivel hetfon es kedden a masik kozmetikus dolgozik majd en igenis hetfon egesz nap ott leszek,hogy lassam megis hogy mennek a dolgok.Parazom,mivan,ha nem ertem meg megsem a vendeget,vagy,ha valaki nem orul,hogy nem angol a kozmetikus...aaaaaa.Persze nagyon orulok,erre varok ,ezen kuzdok 3 eve...komolyan...de akkor is :)Mindenki nagyon kedves volt a szalonban de ugye mindenki angol...aaaaaa..mar megint ugy erzem semmit nem tudok angolul.pf... :) 
Na jo..nem parazok tovabb,majd csak szerda reggel :)) Hetfon ugyis csak megfigyelni megyek es a kerdeseimre valaszt kapni a termekekkel kapcsolatban.Egyebkent egyenlore heti 3 napra vettek fel,amig belejovok,10-4 -ig.Persze otthon erre fel is sohajtanek nyugalmasan,de ez a szalon mar 9-tol tomve van..:)Ja es ebbol egy nap szombat vagy vasarnap..de mindegy..valamit valamiert. 

Ma meg csak piritost ettem es mar 2 ora,szoval huzok fozni! 

pusz

3 megjegyzés:

  1. Huuhh csajszikám, hatalmas gratula!!!!:)))Látod-látod,előbb-utóbb csak összejön minden, amit szeretnétek!!!! Elhiszem, hogy izgulsz, de profi vagy, minden sínen lesz!!!!:)))) Millió pussz, már nagyon várom, hogy gyertek!!!!Love!!!

    VálaszTörlés
  2. Garutálok!! Sikerült!! És menni fog, elhiheted, bízz magadban! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. De edesek vagytok!! Ez most nagyon-nagyon jól esett! Nagyon izgulok,de bizok :))
    Holnap jövök új hírekkel! Pusz

    VálaszTörlés