Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. június 7., csütörtök

Futottaaaaaaaaaaaaaam yupiiiiiiiii :)

 Egy ideje olvasom a "Madzagosbikini jovok" blogot.Nagyon ugyesen lefogyott az iro es fut...de meg hogy...ezuton is gratula Bambi! :)
 Aztan egyik alkalommal bedobtam a zold teat es mikozben szurcsolgettem megszuletett az elhatarozas,elkezdek komolyan futni.Hat az,hogy megszuletett ,mind szep es jo(nem tudom milyen halucinogen anyag van a zold teaban,mert En mar lattam is magamat ,ahogy csak ugy szelem az utcakat,erdoket)de...a teny az teny...nagyon kemeny dolog nekem ez a futas.A kardiogepeken-kiveve futopad-siman lenyomok mar egy orat is(lasd taposas,sielogep)es azt sem mondhatom,hogy nem hajtom magam meg,mert 20 perc utan bokatol-tokaig izzadok:)) de ez a futas...pffff.De En akkor is futni akarok. Gabor(neveloapum) fut tavaly ota.Elotte sosem,most meg a felmaratonra jon ki hozzank Londonba osszel.Na tessek.En meg itt nyavalygok 32 evesen.De ahogy kierek az utca vegere ossze akarok esni,vagy legalabb gyalogolni.De akkor is belejovok,ha torik,ha szakad!! :P Gabor azt mondta tegnap,kezdjem csak egy kilometerrel,de ne alljak meg.(Jol vagy Te osszerakva-gondoltam- de csak bologattam a telefont a kezemben tartva :)) es ezen gondolatok suhantak at azon az okos kis fejecskemen:jo lesz az 100 meter is...:)) na majd kiderul gondoltam..de


de..Ma este erot vettem magamon a kardio utan es elindultam futni es igen!!Lefutottam masfel kilometert!!:) oke..tudom ez kis tav meg minden de mint jeleztem En tenyleg soha nem tudtam futni valamiert...-a nagy se*gem miatt-most viszont egy ideje nem is probalkoztam kb egy het-masfel nem tudom-mert eddig kis ido utan le kellett alljak setalni..azota csak kardioztam,azt felvittem egy orara,hajtottam magam,aztan a zold tea behaluztatott es megszuletett az alom es..es most meg lefutottam megallas nelkul 500 metert aztan meg 1000-et :) akar pici akar kicsi es nagyon orulok!Csak sikerul ez is!!Szoval most mar futni is fogok.Majdcsak feltornazom egy felmaratonra!:)

3 megjegyzés:

  1. Alig bírok visszaolvasni!! Utálatos az a sok eső...ma is esett egész nap. Szép kis szünet a gyerekeknek ugye!! A futáshoz kitartást kívánok, én reménytelenül lusta vagyok hozzá!... Remélem most már jön valami naposabb időjárás. Mi is megyünk majd haza júliusban én is úgy vagyok mint ti, alig várom!!
    Sok puszi nektek!! Gabi

    VálaszTörlés
  2. Draga Gabi! :) Hat igen..pocsek ido van,meg kell hagyni.Mar nem gyozok mit kitalalni,hogy ne unatkozzanak a gyerekek.Koszi a jokivansagokat a futashoz :) Elkel!!Sok puszi nektek is!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy a futással, örülök, hogy kedvet kaptál a blogom által (is) kipróbálni ezt a mozgásformát! ;) Meglátod, hogy egyre jobban fog menni! Sok sikert benne!

    VálaszTörlés