Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. június 7., csütörtök

Szunet

A gyerekeknek szunet van jovohet vegeig :)
Juliusban 18-an megyunk haza :)) yupiii
ideje..mert mar megint szonyu..


HONVAGYAM VAN napok ota.... :(((((( 
Mar megint esik az eso... 
Eddig egy es fel het napsutes volt es akkor minden jo volt,de visszadepisedtem..Nem csoda szerintem,tavaly ota nem volt csak egy es fel het joido,minden nap-tenyleg minden nap-esik..hol zuhog,hol esik.. 
pillanatnyilag elegem van :( fullosan elegem 
Csak ne hallanam azt mindenkitol,hogy otthon mennyire gaz :( mar huznam is a cipzarokat a borondon!!


...tul az uzsin,kicsit tul a depin is.Hatkor szokasos tornakombo...remelem teljesen atlendit :) 
Mivel mar az azonnali repjegy vasarlason tortem az agyam,vagy jobb esetben ,hogy hazafutok-EN??? :)-megmostam a pofim es vettem egy nagy levegot...erre Lilo is elkezdett sirni,amint felebredt a szundikalasabol(elaludt egy spongyabob mesen),hogy neki bizony elege van az esobol(wow..nem is ertem kislanyom) es man jelleggel menjunk el valami napos helyre.Elkezdtem nyugtatgatni,de eleg nehez volt nem kisirni magam a vallin,de valljuk be ez eleg hulyen jott volna ki,igy hoskent ramosolyogtam es kozoltem vele 1875 nap mulva mar megyunk is haza! :)) na jo...41 de ez kb egyenlore azonos szam mindkettonknek egy orokkevalosaggal.De ezt a hangulatot eluzni csak hopponalassal(o draga Harry Potter-be jo is neked..-vagy agymosassal(ennek nem akarnam kitenni a 9 eves kistunderemet es magamat sem ertheto okokbol) vagy tornaval(Lilinek semmi kedve nem volt tornazni) vagy jatszassal lehet.Az eves is jo mod erre de nekem ha sz*r kedvem van,nem tudok enni-hala :)) igy maradt a jatek.yupiiiiii :P na joooo...A barbizas nem az En vilagom,igy keszitettunk tarsasjatekokat.Olyan szinten tulbonyolitottam,hogy kesz van,de jatekszabaly nincs meg.Lehet elobb azt kellett volna kitalalni?? pf...Mindegy Liloe sima lepegetos-dobokockas es gyonyoru..szoval torna elott meg vidulunk egyet vele.Szilard csaladi portret rajzolt.Az elso ember rajta egy baba..pelusos baba.Nem mertem megkerdezni egyenlore ,hogy ki o?:))


A multkor parkban sarkanyt keszitettunk :)) kukas zacsibol es nadbol.. :P Anyu nem ismeros?szigeteloszalag is volt es ragaszto :)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése