Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2012. június 10., vasárnap

Lilo brillirozott :))

Muszaj elujsagolnom egy nagyon vicces sztorit:) Tegnap Lili játszott a teloval és egy hupikek torpikes játékot szedtem le neki,egyik feladat, Törppapanak kellett lombikban varazsfozetet rázni! Mikor sikerült,megkapta a törpike! Lili büszkén mutatta Lili:"anya! Megkaptam a locsogot!" :))) erre én -miután levegőhöz jutottam a röhögéstől- Én:"és milyen varázslasra használtad fel?" Lili:" semmilyenre..megitta az a gondolkodó ember" :)))) azt hiszem el kell kezdjük a magyar nyelvet ujra tanítani a kis dragamnak:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése