Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 14., kedd

Esik eso szep csendesen csepereg....

Nahat azt hiszem ott tartottam,hogy tavaly vegre dolgozni kezdtunk es....ugorjunk egy nagyot..es a nap neha itt is sut.:)
Na ma nem sut.Egyaltalan nem sut.Olyan szel van,hogy csak na es a ruhak,amiket tegnap este kiteregettem csurom vizesek,de mar nem szedem be,mert ugyis teljesen mindegy.friss illatuk lesz az tuti :)) Igaz,mar a jo kis "kici kinai cipeszek"-mert ugye az itt is van - mar alig birjak,szoval lehet meg kellene eroltetni magamat es beszedni,de zuhog az eso,tehat neeeeeem..nem tehetem ki magam ekkora veszelynek.Bekuckozom vissza az agyikomba es potyogok a kisse ragacsos klaviaturan(Lilikem raboritotta a gumimaci szorpit egeszen veletlenul.Es ugye Apa egybol hajszaritoval felvertezve megjavszerolta,de a szokoz billentyu nem adta meg magat.Orok emleket hagyvan es azt sugallja:  Te hulye,ne adj a gyereked kezebe dobozos ,szivoszalas uditot,mikozben a Barbie-s oltoztetos jatekba van belefeledkezve :) )--ok megtanultam.

Draga egyetlenem,magzataim apukaja dolgozik,gyermekek iskolapadban.Csak en nem tevekenykedek ma az elet monoton kerekeben..Hogy miert?Tavaly,a sok hulyesegnek hatasara korhazba kerultem.Gyogymod ra: Just Relax volt :)) eljen az orvostudomany.Es eljen szokesegem,en nem pihentem,hajtottam,mint a kishorcsog abban a gurulos hangos izeben....:))mi is a neve?az az ..az a karika igen.Mindegy.A lenyeg a lenyeg, az utobbi idoban csak 12 orat nyomtunk en es Kedves.Ennek eredmenye egy ujabb rosszullet let,hala Istennek nem korhazas befejezessel.Igazan nagy elmeny es benyomas volt szamomra tavaly is,meg is ismeteltem ketszer,de most azt mondtam eleg a vendegeskedesbol.Mar kitapasztaltam az angol egeszsegugyet(egyebkent az orvosi,muszeri szinvonal lenyegesen jobb mint otthon,megsem tudjak sokszor megallapitani mi a baj.Hianyzik az eeeeeeeesz :)).Szoval Kedves szigoru kivizsgalasra fogott.Randizom Dr. House-al a heten tobbszor is.Lecsapolnak,stb stb....aztan majd kiderul :semmi baj,csak pihenni kell.Remelem :)

Gyermekeim egy hete ujre iskolapadot koptatnak.Na nem nagyon koptatjak,eleg laza itt az oktatas.Sajnalatomra es az o oromukre.Az iskola 9-3 ig tart(utana bagolypenzt kell fizetni ha bent marad a gyereket,akar fel orat is.Na nem valami woodoo suli ez.Ha reggel hozod be hamarabb "Madar felugyeletben", ha 3 utan hagyod ott " Bagoly felugyeletben" reszesul a gyereked.Ezt az elso harom nap,nagyon elveztek is a gyerekek es korabban keltek fel,mondvan: "Anyaaaaaaaaaaaa...vigyel minket hamarabb..kerlek,Kapunk sutit enni,meg tok jo jatekok vannak meg minden.Anya erezte,ez csapda..valami nem stimmel,de engedett jo csimotai keresenek es harom napig fel oraval hamarabb vitte gyermekeit suliba es fel oraval kesobb ment ertuk.Majd fel orat csak ult es nezett ki a fejebol,mert a harom napra 21 fontos szamlat kapott Bagoly es Madar penz gyanant.Az a legalacsonyabb arfolyamon is szamolva 6300 forint(3 napra de. es du.fel orara) meg szep ,hogy jol ereztek magukat.Ezert akar sajat bohocot is berelhettem volna itt...:)) vagy egy chip and dale fiut ;) edes tudatlansag :))) azota nagyon pontos anyuka vagyok es hetfon es szerdan inkabb elmegyunk uszni...

Ok usznak en meg tornazom.Az eddzoterem megszallottja lettem.Mar ha megszallottsagnak nevezhetsz valamit ,amit ket hete csinalsz.:)))ok belatom,kisse eros fogalmazas volt :)Odaig jutottam rosszulleteim soran,hogy mar futni sem tudtam,ugy kicsinaltam magam.Orvosi kivizsgalasokra kenyszeritett kedvesem, en meg  ugy ereztem,a testem fizikai kondiciojat kell rendberaknom.(a lelkemmel egyutt)Egyszer olvastam egy oldalon,ha valaki ki van idegileg pl. kezdjen el rendszeresen mozogni.Sok alvas,nyugalom es mozgas...hat bizton merem javasolni mindenkinek!!!Nagyon jo,rengeteget javultam.Holnap megyek vissza a dokihoz,de szerintem lassan a melot is ismet megfoghatom( azt hiszem hamarosan nem is lesz mas valasztasom)bar ugy erzem,nagyon kellene meg 1-2 honap.Azonban azt hiszem,olyan szinten meg nem allunk,hogy ezt megengedhesssem magunknak.sajnos...holnap adok is fel egy lottot!!! :)

Most pedig,mivel elallt az eso,beszedem a ruhakat,kimosom ujra,hogy megint jol elazhasson. :) ez a gyongyszeme Anglianak.Ha csak aludni akarsz,tok jo az esocseppek kopogasa az ablakon..de egyebkent..pf.........
szep napot!!

4 megjegyzés:

  1. Csajszi!
    Vigyázz ám magadra!! Pontosan mit találtak, mi a bajod? Van valami diagnózis a kimerültség és a szőkeség mellett?
    Pusza!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Béjba!:)
    Szeretem olvasni ahogy írsz, remélem most kitartassz majd sokáig!:)
    A lelki egyensúlyodról majd én gondoskodom, bárhol és bármikor, mivel annyira rugalmas vagyok!:D
    Millió puszi, love és GYERTEK HAZA MOST!!! (ezt muszáj volt leírnom:) ) Imádlak te lökött nőszemély!:)

    VálaszTörlés
  3. Draga Csibi!

    A diagnozis szerintem csak a kimerultseg es a szokeseg :)) minek mentem en el orvoshoz??felallitottad Te nekem :) dehat ugy ismersz..nem is csoda!Ma megyek a dokihoz vissza,majd jelentkezem mizu!
    pusza es love :) Katica....:)))))))

    VálaszTörlés
  4. Timi nenikem :))
    Baszod..nem kaptam man jelleggel repjegyet egyik legitarsasagnal sem...pedig esku en mindent megprobaltam!!en is imadlak!!!tartsd is bennem a lelket Draga!es gyere delutan skypera!loveeeeeeeeeeeeeee :))

    VálaszTörlés