Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 15., szerda

Sut a naaaaaaaaaap :)

Ma reggel sutott a nap.Ennek oromere nem eddzesre mentem ,hanem allasinterjura.Na nem 12 oras menetre jelentkeztem,hanem 2 orasra egy suliba kajaszervirozonak a menzara.Holnap kiderul,hogy remekeltem :) en szerintem nagyon jooooooool :P :))) nem kellett beszelni,csak hallgatni a munkafolyamat reszletes ecseteleset.Ezek alapjan levettem,pofara megy a dolog :)A pofam szep,szoval en felvettem magam :)))))
Ezek utan meg is jutalmaztam magam ket  farmerrel.Egeszsegemre valjek!Regen soha nem hordtam farmert.Sooooooot!Mindig szepen kioltozve jartam,joasszony modjara.Miutan leadtam a sok ,altalam csak "terhesseggel termeszetesen jaro"nevezett sulyfelesleg nagyobb reszet,rajottem,azert nem hordtam farmert mert alkatom nem tette lehetove.:) ez tenyleg edes tudatlansag volt :)) A famert pedig megszerettem.Na persze manokken alkatom meg igy sincs,de hamarosan lesz.:) dolgozunk rajta.En az eddzoteremben,Jokepu draga egyetlen pasim a munkahelyen(az anyagi fedezet remenyeben).Belatom,nem tul testveries ez igy..de majd meghalalom neki :) Cserkesz becsszora!!mert imadom!!A legtutibb pasi a vilagon!!es az enyimeeeeeee.....:P
Na jo.Fogom magam es elindulok a gyermekeimert az iskolaba.Nem akarok "Bagolypenzt" fizetni....:)
Pusszancs!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése