Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 9., csütörtök

Magamrol

Eloszor is azzal kezdenem,hogy a legjobb baratnom blogjat ezer eve nyomon kovetem.Imadom az irasait.Lenyugozo a humora es ..na mindegy,imadom a csajt,ugy,ahogy van.Sajnos az elet messze sodort egymastol minket,de mivel 2 honapos korunk ota baratok vagyunk,az a sok km nem akadaly...
Ma eleg rossz passzban ebredtem es meglatogattam e draga Csibi baratnem honlapjat..es ugy dontottem,mivel rengeteg idom van most irni,nekirugaszkodom meg egyszer,o is tudjon napirenden velem lenni :) -az elozo blogolasom nem volt napirendi szinten a legjobb joindulattal sem...de igerem megprobalok jokislany lenni most- ....:)

Masodszor azzal folytatnam kedves olvaso,legyszi az ekezeteket pakold fel ,magadnak a betukre,mert sajna azzal a klaviaturam nem rendelkezik..:)

Harmadszor most felebresztem a ket csimotamat,elinditom oket az iskolaba vezeto uton es nekilatok az iroi venamat kifenyesiteni :)
Addig is szep napot mindenkinek!! ..es nagyon szeretlek Draga Baratnom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése