Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 20., hétfő

Jo reggelt Mindenki :)

Hetfon reggel az emberek altalaban nyugosek es hisztisek es ...jajj..kezdodik megint a melo.Nem kamuzok,en is altalaban Garfield-nak tunok hetfonkent,de ma...ma nem.Ma csodaszep napom van es boldogan ebredtem,hetfo ide,vagy oda.Igaz,ma nem is megyek dolgozni,de a heten mar megyek vissza.Ennyi pihenes jutott,de semmi baj.Az is nagyon jo dolog volt,hogy ket hetet pihenhettem.Hala-hala-orok hala :))

A hetvegenk nagyon jol telt.Lilikem 7 eves lett.Harom tortat kapott.Na nem azert,mert mar nagy kiralyok vagyunk es egy nem is eleg...:) Az ok nagyon egyszeru es ertheto.Lili csak a gyumolcsos tortakat reszesiti elonyben.Ezzel ugye meg semmi bajom(legalabbis nekem..Szilard neveben mar nem nyilatkozhatom-csoki,csoki,csoki),azonban Lilo kivalasztott egy hercegnos,Barbie-s tortat,ami gyonyoru volt,de sem ize sem buze :) Szoval melle ket kicsit is vettunk,csokisat,hogy egyunk is finomat :) Es milyen jol tettuk...:)
Persze fenykepeket is csinaltam ,jo anyuka modjara, es az elobb jottem ra,az osszes eltunt a geprol.,Nem tudom mennyire kell szokenek lenni valakinek ehez,de en megutottem a mercet ,az tuti :) basszus....sajnalom...
Megyek megreggelizem :) Mindenkinek csodas napot!

2 megjegyzés:

  1. Anyám, mekkora lett már Lili!!
    Isten étesse sokáig!!!
    Gratulálok a fotokarrieredhez... :)

    VálaszTörlés
  2. Koszonom szepen :) nagy teljesitmeny volt...:))

    VálaszTörlés