Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Magamról

Saját fotó
Ez a blog rolunk,negyonkrol szol.Anya,Apa es ket csimota..akik lassan magasabbak,mint maga Anya :)Egyszoval a blog : mindennapjaink jelentese a nagy Angliabol :) ..csak,hogy a baratok es a csalad nyomon tudjon kovetni minket..a hetkoznapjainkat.Sok szeretettel!!Puszi :) Netty

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

2010. szeptember 17., péntek

PENTEK PENTEK PENTEK :))

Ma draga Eletem szerelmevel itthon toltjuk kettesben a delelottot.Bekucorodott mellem es elaludt,ugyhogy addig irok egy kicsit nektek.Csend van es nyugalom.Teljes csend.Ez nagyon ritka dolog,mert altalaban egy olasz csaladra hasonlitunk :))
Ja a hirek :) olyan kemenyen felvettem magam a multkor,hogy vissza sem hivtak a felveteliztetok :)) nagy kiraly vagyok.De teszek rajuk.Ha nem kellek ,az o bajuk :))
Idojarasjelentes:Odakint enyhe,borult ido jellemzo,erosebb legmozgassal.Tipikus angliai ido...amolyan oszies.A ruhakat ma nem mertem kivarazsolni :) Magamat sem meg..pedig menni kellene tornazni.Bar Draga szerelmem nyugodt szivvel kijelentette,o ma nem jon es egy gyermekkori baratommal talatunk eppen egymasra az interneten,szoval ma lehet marad az edes semmitteves es chateles.Regen csinaltam ilyet ekkora csendben,lehet ki kellene hasznalnom es elmerulni a nyugalom vilagaban.Meggyoztem magam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése